آخرین سفارش


آخرین سفارش

سلام بر شهیدان؛ سینه چاکانی که به زیبایی، سرود انتظار را زمزمه کردند و در آ خرین نفس زدن ها، لحظات شیرین وصال را چشیدند و این درس را به زیبایی، به ما دادند که در زمانة پر از گناه نیز می توان عاشقانه، سرباز امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شد.
شهید مهدی نیلی:

نمازهای خود را به جماعت به جا آورید و در آخر نمازهای خود، فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را از خداوند منان بخواهید.
شهید حسین حسن نژاد سالک:

انقلاب اسلامی ما زمینه ساز انقلاب حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است؛ پس مواظب اعمال و کردار خود باشیم. در این زمان، بی تفاوت بودن به انقلاب اسلامی، خیانت به اسلام و قرآن است.

شهید رمضان صنایع:

شما مطمئن باشید که امروز امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به این انقلاب، نظر لطف دارند. پشتیبان امام و انقلاب باشید که امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف از شما راضی شود ان شاءالله. پس هر چه در توان دارید برای رضای خدای بزرگ و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بکوشید که فقط این رضایت است که در آخرت به درد انسان می خورد.
شهید علیرضا غفاری:

تاریک اندیشان و کج فهمان مارق و همچنین کسانی که برای رهایی از گرداب، سر در مرداب نفاق فرو می برند بدانند که ولایت فقیه، تجلی باشکوه امامت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است.
شهید محمدجواد میری:

روی سخن من با افرادی است که در گوشه و کنار، زمزمه های مأیوسانه سر می دهند و می گویند باید امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بیاید و کارها را درست کند. منتظران او بدانند که اول، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف منتظر شماست. قلب خود را پاک کنید و همچنان قرص و محکم بر عقیده و ایمان خود استوار باشید و زمان را برای ظهور حضرتش آماده و مهیا سازید تا خدای ناکرده، با افکار نادرست، آلت دست منافقان و کافران قرار نگیرید و دست از یاری امام امت برندارید و بدانید که امروز، زمان آزمایش و امتحان است.
شهید محمد شفیعی ها:

تنها و تنها کانالی که شما را به قرب الهی نزدیک می کند و موجب رضای حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف می شود، اطاعت قلبی و عملی از ولایت فقیه است.

شهید غلامرضا عباس خان کرد:

سعی کنید سربازان خوبی برای آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشید. مسائل اسلام و اخلاق اسلامی را رعایت کنید و خود را به رفتار الهی زیور و زینت دهید تا وجود مبارک صاحب عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را از خود خشنود سازید.

سو تیتر

روی سخن من با افرادی است که در گوشه و کنار، زمزمه های مأیوسانه سر می دهند و می گویند باید امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بیاید و کارها را درست کند

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.