#معرفی_کتاب

📕گام گام تا داستان سفر اربعین

☑️پیاده روی سخت اما دوست داشتنی که خیلی وقت ها بچه ها هم در این سفر همراه پدر و مادرهایشان می شدند.
اما اگر دوست دارید برای بچه ها تعریف کنید چه اتفاقاتی در این سفر می افتد یا اینکه دوست دارید برایشان از فلسفه و دلیل این سفر بگویید بهترین راه یک داستان کودکانه به زبان خودشان است.
✔️«گام گام تا داستان سفر اربعین» کتابی است که درباره این سفر نوشته و مننتشر شده است. قصه درباره طاها و نورا، برادر و خواهری است که برای اولین بار همراه پدر و مادرشان راهی سفر اربعین می شوند. در این سفر اتفاقات تازه ای برایشان می افتد و دوستانی پیدا می کنند.
👆اگر همراه فرزندتان این سفر را تجربه کرده اید این کتاب و مرور خاطرات سفر حتما برایش جذاب است و اگر هم تا به حال پیاده روی اربعین را تجربه نکرده و سوال های زیادی درباره اش دارد با این کتاب می توانید به بخشی از سوال هایش پاسخ دهید. این کتاب برای گروه سنی الف و ب نوشته شده و تصویرهای جذابی دارد که رنگ آمیزی نشده اند و بچه ها خودشان باید آنها را رنگ کنند. همین باعث می شود از خواندن داستان خسته نشوند. کتاب درباره اربعین و سفرش برای بچه ها چندان نداریم اما این کتاب می تواند برای کسانی که می خواهند فرزندان شان با اربعین و سفرش آشنا شوند اتفاق خوبی است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.